تور روسیه ارزان: کرونا در روسیه همچنان می تازد؛ مرگ 960 بیمار در یک روز

به گزارش مجله جام جهان، همه گیری کرونا بار دیگر در روسیه رکورد نو برجای گذاشت و در شبانه روز اخیر 960 نفر بر اثر این بیماری جان سپردند که بالاترین رقم مرگ و میر ناشی از این بیماری در روسیه از شروع شیوع این بیماری است.

تور روسیه ارزان: کرونا در روسیه همچنان می تازد؛ مرگ 960 بیمار در یک روز

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایرنا، ستاد مقابله با کرونا روز شنبه در اخرین گزارش خود خاطرنشان کرد که بر اثر کووید-19 در روسیه 968 نفر جان سپرده اند و 29 هزار و 362 نفر هم به این بیماری مبتلا شده اند.

برای چهارمین ماه متوالی است که تعداد قربانیان کرونا در روسیه همچنان در حال افزایش است.

رقم روزانه مبتلایان به کرونا در روسیه در شبانه روز اخیر هم بالاترین رقم از شروع امسال میلادی تا به امروز است.

بیشترین آمار مرگ بر اثر کرونا در روسیه، (70 نفر) در مسکو گزارش شده است که و پس از آن بترتیب سن پترزبورگ 61 نفر و استان سوردلوفسک 48 نفر در مکان های دوم و سوم ابتلا به کرونا قرار گرفتند.

در مجموع از شروع همه گیری کرونا در روسیه 215 هزار و 453 نفر بر اثر بیماری جان سپرده اند.

سرعت انتشار بیماری کرونا در روسیه افزایش چشمگیری داشته و در هفته های اخیر با رشد بی سابقه نگرانی مقام های روس را برانگیخته است.

براساس اطلاعات موجود، در روسیه در زمان حاضر بیشتر سویه های دلتا و آلفا ویروس کرونا همه گیر شده اند که از شدت سرایت بیشتری نسبت به سویه های دیگر برخوردار و خطرناک تر هستند.

تاتیانا گولیکووا معاون نخست وزیر و رئیس ستاد مقابله با کرونا در روسیه به تازگی خاطرنشان کرد دوره سخت و سختتر کرونا در این کشور در راه است.

گولیکووا در جلسه ستاد مقابله با کرونا تحت نظارت دولت روسیه گفت: بار دیگر دوره سخت بیماری کرونا در روسیه فرا می رسد، ما شاهد افزایش همه گیری کرونا در کشور هستیم.

گولیکووا که سخنان وی از شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه پخش می شد، خطاب به روس ها اظهار کرد: از شما می خواهم دقت بیشتری داشته باشید و همه تدابیر محدودنماینده را رعایت کنید و به این وسیله سلامتی خود و نزدیکانتان را حفظ کنید.

پیشتر آنا پوپووا رئیس سازمان حمایت از مصرف نمایندگان روسیه (دست اندرکار پیشگیری از بیماری های واگیر) به تشدید همه گیری کرونا در روسیه در سه هفته اخیر اشاره نموده و گفته بود که همزمان با این بیماری، شیوع بیماری آنفلوآنزا و سرماخوردگی هم توسعه یافته است.

در مسکو و بسیاری شهر های دیگر تدابیر برای پیشگیری از همه گیری کرونا همچنان رعایت می گردد به اسم مثال در مرکز روسیه در اماکن عمومی ماموران پلیس بخاطر خودداری از استفاده از ماسک طبی، افراد را جریمه می نمایند.

سران منطقه ها روسیه در این شرایط اختیاراتی بدست آورده اند و اجازه دارند باتوجه به تشدید همه گیری کرونا تدابیر محدودنماینده اعمال نمایند.

بر اساس اطلاعات شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه، در استان سامارا در منطقه ولگای روسیه بار دیگر داشتن پیار کد اعمال می گردد و کسانی که واکسن زده باشند می توانند این کد را با استفاده از سیستم خدمات دولتی مجازی بدست آورند و اجازه حضور در رستوران ها و تئاتر ها و سینما ها را بیابند.

در منطقه اولیانوفسک در منطقه مرکزی روسیه هم امروز یک زایشگاه به بیمارستان ویژه مداوای بیماران کرونایی تبدیل شد و تدابیر ویژه برای پذیرفتن این بیماران به اجرا گذاشته شد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1377

به "تور روسیه ارزان: کرونا در روسیه همچنان می تازد؛ مرگ 960 بیمار در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: کرونا در روسیه همچنان می تازد؛ مرگ 960 بیمار در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید