یادداشتهای روزانه را با فرامین صوتی چاپ کنید

به گزارش مجله جام جهان، آمازون چاپگرهای کوچک هوشمندی فراوری نموده که برای دریافت فرامین صوتی به منظور چاپ سریع برچسب های کوچک حاوی یادداشت های یادآوری امور مختلف قابل استفاده هستند.

یادداشتهای روزانه را با فرامین صوتی چاپ کنید

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

یکی از حوزه هایی که هنوز توسط دستگاه های هوشمند فتح نشده، برچسب های کوچک چسبان است که معمولاً بر روی آنها فهرستی از کارهایی که باید انجام شوند، نوشته می گردد.

آمازون برای اتوماتیک کردن فرایند فراوری و استفاده از این برچسب ها ترکیبی از چاپگرهای کوچک و دستیار صوتی الکسا را مورد استفاده قرار داده است.

این چاپگر جیبی حرارتی برای چاپ برچسب های حاوی یادداشت نیازی به استفاده از جوهر ندارد و در پشت رول های آن مقداری برچسب وجود دارد. این چاپگر به طور بی سیم با بلندگوهای اکوی مجهز به هوش مصنوعی الکسا مرتبط بوده و با دریافت فرامین صوتی که معین کننده محتوای برچسب ها هستند می تواند آنها را تهیه و چاپ کند.

حداکثر فاصله این چاپگرها با بلندگوی اکو باید 9 متر باشد. کاربر می تواند فرمانی مانند الکسا، این یادداشت را چاپ کن: بعد از کار باغچه هرس گردد را بیان کند تا بر روی برچسب چاپ شده و به وسیله چاپگر در اختیار کاربر قرار بگیرد. از این روش می توان برای تهیه برچسب های حاوی فهرست خرید و برنامه ریزی امور روزمره نیز استفاده کرد. برچسب های کوچک یادشده را می توان بر روی نمایشگر رایانه، دیوار و غیره چسباند یا حتی در جیب گذاشت.

ابعاد این چاپگر 120 در 120 در 80 میلیمتر بوده و وزن آن نیز تنها 580 گرم است. زمان شروع فراوری این چاپگر معین نیست، اما قیمت آن 115 دلار خواهد بود.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1103

به "یادداشتهای روزانه را با فرامین صوتی چاپ کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادداشتهای روزانه را با فرامین صوتی چاپ کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید