98 درصد از قراردادها به مالکان مسکن مهر پردیس تحویل داده شد

به گزارش مجله جام جهان، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در 2 نوبت کاری و با تحویل روزانه 600 عدد قرارداد 5 برگی ضد جعل بیش از 98درصد از مالکان مسکن مهر قراردادهای خود را تحویل گرفتند.

98 درصد از قراردادها به مالکان مسکن مهر پردیس تحویل داده شد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مهدی راهنمایی اضافه نمود: در سال گذشته با حمایت ویژه وزیر راه و شهرسازی، مسائل سازنده فاز11 مسکن مهر پردیس در استان تهران برطرف شد و بیش از 30 سازنده کم کار حذف و پیمانکاران توانمند جایگزین آنها شدند.

وی با اشاره به راه اندازی بخش عرصه در محل کارگزاری مسکن مهر پردیس عنوان نمود: با توجه به حجم بالای کار در بخش فروش عرصه و تقاضای چندین هزار واحد عرصه از سوی مالکان با هدف تسریع در پاسخگویی به متقاضیان، واحد فروش عرصه به طور مستقل راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور کاهش تردد مراجعان، عرصه مسکن به روش اینترنتی در سامانه www.pardis.city به متقاضیان عرضه می گردد.

راهنمایی با اشاره به تغییر نحوه پرداخت دستمزد انبوه سازان بیان نمود: دستمزد انبوه سازان بر اساس تفاهم نامه سه جانبه از محل تسهیلات بانکی پرداخت می گردد تا با برطرف نگرانی انبوه سازان برای دریافت دستمزد، سرعت بیشتری در پیشبرد فعالیت های اجرایی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: 15 هزار واحد مسکن مهر در خرداد سال 99 و 10 هزار واحد دیگر شهریور و بقیه تا سرانجام سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 335

به "98 درصد از قراردادها به مالکان مسکن مهر پردیس تحویل داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "98 درصد از قراردادها به مالکان مسکن مهر پردیس تحویل داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید