خبرنگاران ده ها پلیس ساختمان کنگره آمریکا به کرونا مبتلا شدند

به گزارش مجله جام جهان، تهران- خبرنگاران- رییس اتحادیه افسران پلیس کنگره آمریکا روز یکشنبه بیان کرد که نزدیک به 40 تن از نیروهای پلیس پس از هجوم حامیان تندرو ترامپ به کنگره به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

خبرنگاران ده ها پلیس ساختمان کنگره آمریکا به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرنگاران، گاس پاپاتاناسیو به روزنامه واشنگتن پست گفت: بیشتر افراد مبتلا شده به بیماری کووید 19 میان افسران و سرپرستان هستند.

پاپاتاناسیو در مورد هجوم به ساختمان کنگره اضافه کرد: در این حادثه همه در کنار حضور داشتند و زمانی که ما از گاز فلفل استفاده کردیم همه به سرفه افتادند و ترشحات گلوله همه جا را فرا گرفته بود.

ابتلای افسران کنگره به بیماری کووید 19 در حالی منتشر می گردد که پیش از این خبرگزاری رویترز از مثبت شدن آزمایش کرونای صدها نفر از اعضای گارد ملی آمریکا در مراسم تحلیف جو بایدن اطلاع داد.

یک مقام دولت آمریکا که نخواست نامش فاش گردد، اضافه کرد: تعداد نیروهای گارد ملی که آزمایش کرونای آنها مثبت شده ممکن است در روزهای آینده بیشتر گردد. زیرا به گفته وی این میزان تنها بخش کوچکی از 25 هزار سربازی است که در چند روز گذشته در واشنگتن مستقر شده اند.

در پی یورش 6 ژانویه (17 دی) حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا به ساختمان کنگره، دولت ایالات متحده اقدامات امنیتی بی سابقه ای از جمله نصب سیم خاردار و گشت بازرسی در این شهر اعمال کرد.

گارد ملی در بیانیه ای اعلام نموده است که در مورد موارد مبتلا به ویروس کرونا صحبتی نمی کند، اما پرسنل طبق دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) اقدامات پیشگیرانه را انجام می دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 998

به "خبرنگاران ده ها پلیس ساختمان کنگره آمریکا به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ده ها پلیس ساختمان کنگره آمریکا به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید