سازمان ملل: اقدام ترامپ در سرزنش کردن همه درباره اقتصاد جهانی قانع کننده نیست

به گزارش مجله جام جهان، رئیس نهاد راهبرد های توسعه و جهانی سازی سازمان ملل کوشش ترامپ برای سرزنش کردن همگان درباره اقتصاد جهانی را قانع کننده ندانسته و گفت مشکلاتی بسیار جدی در این باره وجود دارد.

سازمان ملل: اقدام ترامپ در سرزنش کردن همه درباره اقتصاد جهانی قانع کننده نیست

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش، به نقل از رویترز، ریچارد کوزول رایت، رئیس نهاد راهبرد های توسعه و جهانی سازی سازمان ملل بیان کرد: مسائل سیستم تجارتی قبل از دوران دونالد ترامپ و کوشش او برای سرزنش کردن همگان درباره تضعیف اقتصاد جهانی قانع کننده نیست. ما فکر می کنیم که مسائلی سیستماتیک و بسیار جدی وجود دارد.

کوزول رایت گفت: مسائلی وجود دارد که پس از بحران اقتصادی به آن ها به درستی رسیدگی نشده است و تا حدودی علت بحران بوده و در یک دهه پس از بحران ادامه داشته است.

این مقام سازمان ملل بیان کرد: برای امسال امید به رشد وجود دارد، اما خطرات حرکت نزولی و آسیب ها بسیار مهم هستند. بیشترین رشد به عملکرد اقتصاد های نوظهور مانند آرژانتین، مکزیک، ترکیه و روسیه و آن هایی که در چند سال گذشته به شدت آسیب دیده اند، مربوط می گردد.

: الیوت انگل: ترامپ باید برکنار گردد

داووس خود را برای رویارویی ترامپ و یکی از سرسخت ترین منتقدانش آماده می نماید

وی اضافه نمود: تعداد زیادی از کشور ها در امسال شاهد رکود یا کاهش درآمد سرانه خواهند بود و همانطور که می بینید بیشتر آن ها عمدتا از آمریکای لاتین و آفریقا و به ویژه آفریقای زیر صحرا یعنی آفریقای سیاه هستند. در شرق و جنوب آسیا شرایط به مراتب بهتر است و هنوز رشد ضعیفی در بیشتر کشور های پیشرفته جهان وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 266

به "سازمان ملل: اقدام ترامپ در سرزنش کردن همه درباره اقتصاد جهانی قانع کننده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ملل: اقدام ترامپ در سرزنش کردن همه درباره اقتصاد جهانی قانع کننده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید