قوانین سختگیرانه بریتانیا برای مقابله با مظنونان تروریستی

به گزارش مجله جام جهان، نخست وزیر انگلیس وعده داده است تا قوانین سختگیرانه تری را برای مقابله با افراد مظنون به مشارکت در فعالیت های تروریستی وضع کند.

قوانین سختگیرانه بریتانیا برای مقابله با مظنونان تروریستی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پس از حمله با چاقوی یک مرد مظنون به همکاری با گروه های تروریستی که منجر به زخمی شدن 2 نفر در جنوب لندن شد، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس وعده داده است تا قوانین سختگیرانه تری را برای مقابله با مظنونان تروریستی اجرا کند.

بر اساس این گزارش، سودش امان که در سال 2018 میلادی به اتهام جرائم تروریستی به زندان محکوم شده بود، در حالی که نیمی از دوران محکومیت 3 ساله خود را سپری نموده بود، از زندان آزاد شد و پس از حمله با چاقو در جنوب لندن توسط پلیس به ضرب گلوله کشته شد.

جانسون در این باره گفت: طرح هایی را برای تغییرات ساختاری و اساسی در قوانین مربوط به برخورد با مظنونان جرائم تروریستی اعلام خواهیم کرد.

سیاستمداران بریتانیایی بارها خواهان اتخاذ قوانین سختگیرانه تر در قبال مظنونان تروریستی شده اند. این درخواست ها پس از یک حمله دیگر در ماه نوامبر از سوی یک فرد مظنون به فعالیت های تروریستی در لندن افزایش یافت که در این حمله 2 نفر کشته و 3 نفر دیگر زخمی شدند.

جانسون اضافه کرد: پس از این حمله، دولت به سرعت برای معرفی یک بسته از تدابیر لازم برای تقویت قوانین مربوط به مقابله با تروریسم اقدام نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 327

به "قوانین سختگیرانه بریتانیا برای مقابله با مظنونان تروریستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین سختگیرانه بریتانیا برای مقابله با مظنونان تروریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید