موضع گیری مجدد روسیه نسبت به طرح ضدایرانی آمریکا

به گزارش مجله جام جهان، ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از کوشش های اخیر دولت آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران انتقاد کرد.

موضع گیری مجدد روسیه نسبت به طرح ضدایرانی آمریکا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری روز پنج شنبه اش گفت که برنامه های آمریکا برای اعمال تحریم تسلیحاتی نامحدود بر ایران هیچ چشم اندازی ندارد.

زاخارووا اظهار کرد: در هم شکستن برنامه جامعه اقدام عمل مشترک[برجام] به وسیله برنامه های ضد ایرانی که شامل پیش نویس اعمال تحریم تسلیحاتی نامحدود بر ایران است، واقعا موجب افتخار آمریکا نخواهد شد. واضح است که این فرایند هیچ چشم اندازی ندارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در ادامه گفت: آن دسته از اعضای برجام که تعهدات خود را کاملا نسبت به توافق هسته ای حفظ نموده اند، به مبارزه برای حفظ آن و اجرای مداوم آن ادامه خواهند داد. زاخارووا همچنین بیان نمود: آمریکا نباید هیچ شکی در این باره داشته باشد.

بر اساس این گزارش، اظهارات زاخارووا در پی این مطرح می گردد که دولت آمریکا اخیرا در کوشش بوده است با نزدیک شدن انتها تاریخ تحریم تسلیحاتی ایران در ماه اکتبر امسال برای تمدید این تحریم بر شورای امنیت سازمان ملل اعمال فشار کند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 543

به "موضع گیری مجدد روسیه نسبت به طرح ضدایرانی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری مجدد روسیه نسبت به طرح ضدایرانی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید